عضویت ویژه در مرکز تجاری ایران و قطر

ثبت نام شرکت ها در وب سایت مرکز، رایگان است؛ همچنین امکان استفاده از خدمات VIP جهت مشتریان ویژه به همراه مشاوره و ثبت نام نیز فراهم گردیده است.

با استفاده از سرویس VIP، مجموعه شما به سرعت در مرکز تجاری رجیستر شده و در تکمیل کلیه فرایند های ثبت نام کارشناس ویژه مرکز، شما را راهنمایی خواهد نمود. همچنین امکان برگزاری جلسات مشاوره حضوری نیز در صورت نیاز، فراهم خواهد شد و صدور کارت عضویت Vip علاوه بر اینکه به مجموعه شما امکان استفاده از خدمات مرکز تجاری را می‌دهد، در پروسه عضویت در  Qatar Iran Trade Business Council  (شورای بازرگانی قطر و ایران ) شرکت شما را ساپورت خواهد نمود که بهره مندی از خدمات گسترده بین المللی شورای بازرگانی قطر از جمله جذب منابع مالی خارجی و فاینانس پروژه های معتبرداخلی توسط سرمایه گذاران قطری نیز در دسترس اعضای شورای بازرگانی قطر  قرار خواهد گرفت .

شرکت هایی که تمایل دارند با گذر از پل این مرکز به بازار قطر مرتبط گردند، می توانند با بارگذاری مدارک و تکمیل فرایند ثبت نام، خود را در زمره شرکت های علاقه مند به ارتباط موثر تجاری با تجار کشور قطر معرفی نموده و از دسترسی به خدمات ارزنده آن بهره مند گردند .

خدمات قابل ارائه مرکز تجاری ایران و قطر بسیار گسترده بوده و که می توان تنها به عنوان نمونه به موارد زیر اشاره کرد:

–    مشاوره عمومی و تخصصی بازرگانی در زمینه هایی گوناگون همچون صادرات، واردات بین المللی در ایران و صادرات مجدد از قطر به سایر کشور ها.

–    شناسایی منابع معتبر در حوزه تجارت بین المللی که کلید ورود به بازارهای جهانی است

ویژه اعضای VIP

–   مشاوره در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه از قطر یا فراهم آوردن امکان سرمایه گذاری سودآور در فضای تجاری این کشور و فاینانس پروژه های معتبر و پربازده داخل کشور و تولید با برند مشترک .

اگر بخواهیم بازرگانی و همه پروسه های پیچیده آن را تنها در یک عبارت ، نمایش دهیم؛ شاید عبارت “گفتگو و اعتماد ” بهترین گزینه باشد. مرکز تجاری ایران و قطر بر پایه همین چشم انداز، همواره آماده شنیدن دیدگاه های کارآفرینان گرانمایه است. همین امروز به ما بپیوندید تا توانایی شما در آیینه بازرگانی جهان به زیبایی، بازتاب یابد.

به منظور پیوستن به مرکز تجاری ایران و قطر می توانید از طریق دکمه زیر اقدام به ثبت نام در این مجموعه نمایید.

VIP Registration
Economy Registration