بیست‌ وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ‌ماه با حضور آقایان محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری، جواد اوجی، وزیر نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محسن خجسته ‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه فرصتی مناسب را در اختیار شرکت ‌‌های فعال و توانمند داخلی و خارجی قرار داد تا ضمن معرفی دستاوردها و محصولات خود به گسترش فعالیت‌های آتی در راستای تقاضای بازار بپردازند.

مرکز تجاری ایران و قطر به عنوان یکی از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن آشنایی با شرکت های بزرگ در این زمینه نشست ها و جلساتی نیز برگزار کرد. از دستاوردهای مهم شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای مرکز تجاری ایران و قطر می توان به آشنایی شرکت کنندگان به خدمات مرکز تجاری ایران و قطر، فرصت بازاریابی برای شرکت های ایرانی در قطر و شناخت و معرفی بازار نفت و گاز ایران برای کشور قطر اشاره کرد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این نمایشگاه از خدمات ویژه سازمان توسعه تجارت جهت عضویت در مرکز تجاری بهره مند و عضویت شرکت کنندگان در این نمایشگاه به صورت رایگان انجام گردید. اعضای مرکز تجاری ایران و قطر می توانند از خدمات شایسته این مرکز جهت حضور در بازار قطر استفاده نمایند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *